STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Pondělí Únor 17 22:05:43 CET 2014

Andy
uprimne nevies celkom o co sa jedna, vzhladom na to ze so stanom na tom
projekte spolupracujeme tak ja mam predstavu lepsiu,
v principe do eeprom sa nezapisuje vobec pocas beznej prevadzky, problem
je to "vytuhnutie" mcu na 3ms ked sa zapisuje.trva to proste dlho
a stano dal len dotaz ze ci robi nieco zle alebo nie lebo ak nie
usetrilo by to dalsi stavovy automat.
Workaround na sw mame ale neodstranuje to pricinu a tou je dlhy zapis.
PA