STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 17 21:58:26 CET 2014

Pokojne aj castejsie. Za domacu ulohu si spocitaj aka je priemerna
spotreba, ak sa zapisuje raz za 15 sekund, so spotrebou pri zapise
5mA, ak je normalna spotreba 100uA.

V realnom svete takto funguje strasne vela aplikacii,

Dňa 17. februára 2014 21:54, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: