STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 17 15:00:38 CET 2014

Ja sa ospravedlnujem za ten ton, to bolo odo mna naozaj nepatricne.

Napokon Vy ste pisali, ze to casovanie pre Vas nie je kriticke. Ale kedze
samotny vysledok toho "testu" zavisi od konkretnych okolnosti (t.j ci to
nahodou nie je 2-bankovy model a nevykonavalo sa z druhej banky, prip. z
RAM u ktorehokolvek), samotne porovnanie utrzku kodu mohlo byt pre
casovanie irelevantne.

V tej "kniznici" je okrem toho, co mate Vy, cakanie na ukoncenie operacie s
timeoutom na obycajne pocitadlo, plus je to vsetko roztahane do 5 funkcii.

wek