dotaz na programovani PIC12F675

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 16 20:10:30 CET 2014

Tu konstantu si radeji opiste nez to date naprogramovat. Ja uz nevim co
ten program mysli tim dotazem (leta jej nepouzivam). Jestli ma tu bunku
pouzit na naprogramovani tim HEX souborem a nebo zda ji chcete pouzit v
programu a tudiz neprepisovat.

Nicmene kdyz si ji opisete tak neni problem ji tam pripadne znovu
preprogramovat. Zvlast pokud nevite, zda ji ten program uvnitr MCU
nepouziva.

Az to naprogramujete tak si dejte vypsat flashku a kouknete zda tam ta
konstanta je pokud ne tak to opravte a naprogramujte znova a volbu dejte
opacne.

RV