Externí baterka pro chytrý mobil.

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 16 19:35:06 CET 2014

Dne 16.2.2014 18:31, Kuba Jan napsal(a):
> V pripade pouziti powerbanky k telefonu jako sestavy na hledani kesek je
> treba jeste poresit vhodne outdorove pouzdro, ktere to drzi pohromade
> tak, aby to nebylo zranitelne.
> Neumim si predstavit, jak se nekde skrabu do svahu, v jedne ruce
> telefon, v druhe elektrarnu a jeste pri tom davat majzla na kablik mezi
> tim.
No ale tak to prece neni nutne provozovat - stejne jak to tak pozoruju
tak ke kesce dojdu na posledni par set metru podle mapy (nebo si jen
GPSku zapnu na vyznacnych bodech) - jsem jeste stara skola co behala
(dneska bych to do sebe nerekl) azimutaky s buzolou - tak mi orientace
dle mapy problem nedela - takze behem presunu muzu mit mobil nekde
schovanej a klidne pripnutej na powerbank - dneska jsme behem 3h obesli
5 kesek (ctyri nasli) - baterka mi poklesla asi o 20% a to z valne
vetsiny jen proto, ze kluk se chtel divat jak se ke kesi blizime

> K memu telefonu jde dokoupit baterka  s trojnasobnou kapacitou a jiny
> zadni kryt , ktery je nutny vymenit vzhledem k vetsi velikosti
> vykonnejsi baterky.
> I vymena baterie neni problem, a delam to pomerne casto.

Mam k Samsungu GS2 koupenou origo rozsirenou baterii a k tomu kryt -
hlavne proto, ze ten telefon mi jde lip do ruky - takze bezne mi vydrzi
3-4 dni bezneho pouzivani. Prakticky se mi nestava, ze bych zustal s
vybitym mobilem.
Pro me je to ale strasna vopicarna se starat od dve baterky (vlastne ji
dokonce mam tu 1.5Ah co byla v mobilu puvodne) - nabit se to da jen v
mobilu - takze kdyz obe vybiju nezbyde nez obe zase nabit v telefonu -
takze zase prehazovani.