[OT] Bez knihoven ani ranu - bylo STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 15 21:52:48 CET 2014

Ja Vam neviem.
Mozno ten kod v kniznici nie je napisany zle, ale tie befely tych
kniznic su vacsinou dost ukecane a tak ako tak musim mat poruke nejaky
manual (ci uz manual ku kniznici, ak ju pouzivam, alebo datasheet s
navazmi registrov, ak pracujem takto).
Mam pocit, ze mi to neusetri ani pisanie, ani hrabanie sa v
dokumentacii... tak si vyberam tu jednoduchsiu cestu :-)

Mozete trebars argumentovat tym, ze nazvy tych funkcii su
samovysvetlujuce a definicie su jasne na prvy pohlad... ak s tym
clovek nejaku dobu robi.
Na druhu stranu, pre svoje oblubene MCU pisem inicializacny kod pre
USART, SPI alebo IIC spamati a v hex dumpe najdem hodnoty prislusnych
registrov bez nazerania do datasheetu, takze sa da zvladnut aj druhy
sposob.

Dňa 15. februára 2014 21:43, Jaroslav Buchta
<jaroslav.buchta na hascomp.cz> napísal/a: