[OT] Bez knihoven ani ranu - bylo STM32L151RB problem s EEPROM a IRQ

Sobota Únor 15 21:46:02 CET 2014

A k tomu arduinu - to je myslim dost dobry projekt, na kterem lze ocenit
zejmena to, ze je komplet kompatibilni s C++ a bez problemu prenositelny
na jakoukoli platformu, staci pouzit zdrojove texty knihoven.
Diky tomuto projektu je k dispozici spousta HW i SW pro snadne pouziti.
To jejich IDE je samozrejme tragedie, o tom ani potom :-P