porovnani procesoru Intel I3 a Intel Pentium 3555U

Sobota Únor 15 08:55:55 CET 2014

A sakra, mam E531 a touchpad mi vyhovuje jako nikdy predtim, to budu
muset zvazit asi operaci... ;-)

Ja ho bral, protoze mel jediny full HD displej za rozumnou cenu (kolem
11000Kc) a celkem vyhovuje, je to low cost jak vysitej, nema ledku ani
na HDD ale funguje uspokojive, vydrz na baterky cca 3h prace.