porovnani procesoru Intel I3 a Intel Pentium 3555U

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Únor 15 07:07:39 CET 2014

Posledni dobou co jsem mel notebooky v ruce, tak vsechny byly strasne
pomale na to jaky mely super procesor. Hlavne po doplneni aktualizaci.
Byly to ale verze W7/ W8 64 bit.
Dela to Windows 64 bitu nebo aktualizace?

Michal Gregor