Reklamace TME

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Únor 14 17:59:19 CET 2014

Ahoj,

když je ten pátek, tak se podělím o legrácku s TME. Koncem roku jsem
reklamoval jednu položku, vyplnil formulář, poslal jim to tam a napsal
jsem do formuláře, že chci zboží vyměnit. Mají ho skladem neustále,
žádný problém. Když se měsíc a týden nic nedělo, zavolal jsem a zeptal
se, kde se to fláká. Paní mi řekla, že dostala nějaké dobropisy, ale
že jich je hodně, tak že mi ho pošle. Ptal jsem se, proč dobropis,
když jsem chtěl vyměnit zboží. Prostě v Polsku rozhodli, že pošlou
dobropis a ne nové zboží, ať si ho objednám znovu :-)

Pak trvalo další týden, než dobropis přišel. A teď dodatečně ještě
jedna srandička. Schválně, jestli si všimnete:

Za tímto účelem, prosím vyplňte sloupec „datum přijetí” a pošlete nám,
zpět včetně přiloženého průvodního dopisu

- na e-mailovou adresu: creditnotecz na tme.cz
- číslo faxu: +420 596 633 104,
- nebo elektronickou poštou na adresu:
   TME CZECH REPUBLIC SRO
   Slevarenska 406/17
   709 00 Ostrava  -Marianske Hory, Czech Republic

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem