[OT] Velky bratr se diva a ma velkou radost - mBank

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Únor 14 13:21:58 CET 2014

Jsou 2 moznosti:
- mozna jste si dopredu nezazadal, ze tam chcete - to udelate nekde ve
starem bankovnictvi, ja ot mel pres Zpravy
- pokud jste si zazadal, stare udaje funguji

To druhe plati jen tehdy, pokud nemate v hesle nejake podivne znaky jako
ja, pak Vas ale system uporozorni, ze tam musite mit znaky polske
abecedy + cisla. Ve starem jsem heslo zmenil a v novem uz to slo.

Martin Hanek