[OT] Velky bratr se diva a ma velkou radost - mBank

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Únor 14 13:15:03 CET 2014

IMHO se nové bankovnictví povedlo, ano i Já, jakožto věcný hater :-) jsem to
chtel zkritizovat, ale je to dobré.
Pochopitelně to bude chtít odladit nějaké mouchy.
S analýzou dat si nějaké iluze nedělám - dělá to spousta firem, ať už o tom
víte nebo ne. Tady je to akorát víc vidět a můžete to používat.
FukBuk - no je to kravina co asi nemá v bankovnictví co dělat, ale není to k
tomu, aby to cpalo příspěvky na FB s textem "Franta Jetel právě zaplatil
inkaso, lajkujte ho"
Je to tu pouze k posílání peněz lidem stejne to jde i přes mobilní číslo -
zajímavá vychytávka.
Novinkou je moznost zvolení si uzivatelského jména místo přiděleného čísla a
nebo přihlašování číslem platební karty.
Cílem M-hry je provést klienta novinkami a naučit ho bankovnictví používat.

takže u mě dobrý, pochopitelně je to změna a to spusta lidí prostě nemusí.

Jara