LPC11u14 a FreeRTOS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Únor 13 22:46:43 CET 2014

Zdravim zkusenejsi,
pro domaci projektik jsem se rozhodl zkusit subj. Oficialni demo sice pro
tuto kombinaci neexistuje, ale jelikoz podpora jadra M0 tam je, tak celkem
nebyl problem udelat prelozitelny projekt. Po nahrani do kontroleru chodi
(obligatni blikani LEDkou z tasku) A ted par otazek:
1) opravdu je to pouzitit na LPC11U14 tak bezproblemove, jak se mi jevi?
2) nebudu pouzivat USB, rad bych tedy vyuzil ty dodatecne 2K pameti.
2a) Neni v tom problem?
2b) Musim pro vyuziti explicitne oznacovat globalni promenne atributem pro
umisteni tam, nebo jde linker presvedcit, aby si tam promenne umistoval sam?
2c) napadlo mne vyuzit ty dodatecne 2K pro rozsireni FreeRTOS heap. Nemate
nekdo vhodne upraveny soubor heap_x.c ?
3) Jak zvolit "tick"? Zvolil bych si nejradeji 1ms, ale mam strach, abych
nespalil prilisne % vykonu rezii. Mate nekdo predstavu kolik ta rezie bere?
(hodiny 48MHz)

Predem diky,
Marek