Stará zařízení a nové normy

Čtvrtek Únor 13 21:08:46 CET 2014

Hezký večer,

	kombinace TN-C a TN-S možná je, síti se pak říká TN-C-S ale není to
ideální stav. Jestli je možné takovou síť mít i v jedné místnosti nevím,
ale nepřipadá mi to už vůbec dobré, spíše mi to připadá jako nadraka.

	Pravda je, že pokud se provádí oprava elektrického zařízení, tak se
pracuje podle původních norem, pokud se provádí rekonstrukce, tak už se
musí použít normy současné a platné.

	Saša Svobodová