Kurvítka nonplusultra

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 13 11:22:04 CET 2014

No ono to asi je opravdu o nahode a kus od kusu. Provozuju doma server
takovych 14 let - za tu dobu mi odesel jeden jediny disk od Seagate -
nejaka 80GB IDE mrcha - a to jen tak, ze zacal pistet v lozisku - mel
natocino snad 50.000 hodin.

Ted mi jede server na zrcadle z WD Black skoro 4 roky - ve SMARTu
nevykazuji zadne vady.

Kdyz to srovnam s tim co pisete tak v praci nam serverove disky
odchazeji mnohem casteji - ted se nam na konci roku naposledy rozpadlo
diskove pole - coz byl dost pruser - bezelo to v take v zrcadle a
nejdriv jsem nechapal proc to pri poruse jednoho disku spadlo - nez se
ukazalo pri diagnostice, ze je vadny i druhy disk.
Ted cekam na dalsi dva disky do jineho serveru.

Je ale zajimave, ze disky odchazi az posledni dobou - disky v
predchozich generacich serveru Dell PE2950 a PE2800 se snad nemenil ani
jednou a mame/meli jsme jich docela dost - tam az ted odchazi zdroje.

Radek Vicek

Dne 13.2.2014 11:09, Tomáš Koželuh napsal(a):
> Ono těch GE je spousta variant a některý dokonce mají už z výroby část
> těchto úspor vypnutých. Navíc díky tomu různě nefungují různé nástroje, ale
> obecně na webu WD se dá najít konkrétní model a konkrétní nástroje k němu.
> Díky špatné zkušenosti s GE se jim vyhýbám jako čert kříži a kupuju jedině
> RED nebo RE, které mají pět let záruky a konkrétně u RE je zatím nejmenší
> zmetkovitost.

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p. vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p. hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations, amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta, s.p. is not liable for termination or interruption of any contract negotiation for whatever reason.