Tolerancia on-chip oscilatorov

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Únor 13 11:18:28 CET 2014

Vdaka za nakopnutie. Som vcera vecer pozeral len datasheet pre 10f20x a tam
tie grafy nie su, resp. ja som nic podobne nenasiel. A z cias 12C509 mam
zafixovane, ze pouzivat interny oscilator na generovanie baudovej rychlosti
pre UART nie moc stabilne. Takze som sa spytal. Ta 10f20x sa mi paci hlavne
preto, ze je to naozaj jednoduchy mcu s minimom periferii a ich
nastavovaciek. Ten co si spomenul Ty, je uz skoro najvyssi level.
Mimochodom, nerobil si nejake experimenty s teplotou aj Ty?

A.

Dňa 13. februára 2014 11:01, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):