RE: Kurvítka nonplusultra

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 13 11:09:25 CET 2014

Ono těch GE je spousta variant a některý dokonce mají už z výroby část
těchto úspor vypnutých. Navíc díky tomu různě nefungují různé nástroje, ale
obecně na webu WD se dá najít konkrétní model a konkrétní nástroje k němu.
Díky špatné zkušenosti s GE se jim vyhýbám jako čert kříži a kupuju jedině
RED nebo RE, které mají pět let záruky a konkrétně u RE je zatím nejmenší
zmetkovitost.