Kurvítka nonplusultra

Kosta info na mcu.cz
Středa Únor 12 17:43:41 CET 2014

Před pár dny jsem si stěžoval na extrémní zpomalení SATA disků, pak,
jsem nadšeně psal, že chyba byla nalezena.
Tak vše je trochu jinak.
Vadné nejsou šachty, ale na 99% disky.  Tím, že jsem disky vytahal tak
zřejmě došlo k ochlazení a disky se na čas umravnily
Dnes mi to nedalo a začal jsem disky nanovo testovat a ejhle, SMART
začal nalézat chyby, a chyby skoro exponenciálně rostly. Dělají to
konkrétně čtyři disky z osmi. Co čert nechtěl, tak kopírování nikdy
neprobíhalo mezi dobrými disky, ale vždy byl ve dvojici minimálně jeden,
který nyní hází chyby.

Disky jsem kupoval přesně před třemi roky - v únoru 2011 ty chybné mají
cca 10 dnů po záruce. Když si zpětně promítnu kdy jsem se s tím začal
týrat, tak to až nechutně pasuje. Náhoda je vůl, ale takováhle? Těm
dalším čtyřem končí záruka během dvou měsíců, tož se mám na co těšit

Jo disky to jsou WD Caviar Green 2000GB 64MB (WD20EARS)

--
S pozdravem M Kosťa Kostomlatský