Napln do UZ mycky?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Únor 12 17:09:47 CET 2014

Líh na čištění DPS? A není to na úkor životnosti protože ethanol má malé molekuly a v DPS se vyvářejí vodivé cestičky? Co
na to technolog?

Pravda, trošku jsem si rýpl, ale opravdu mě zajímá, jestli to nemá (jaký to má) vliv na životnost desky; ale pokud je to
na vyloženě low-tech, s tlakem na cenu… IPA je relativně drahý…

ced