oprava kapacitneho touchscreenu

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Únor 12 14:04:05 CET 2014

Tak teraz aspon viem, ako to funguje :) Vyzera to, ze tam ta lepiaca
vrstva nieje, kedze mi to v tej popraskanej casti vobec nefunguje. Budu
tam poprerusovane tie elektrody. Telefon uz namiesto tohto prasknuteho
mam, cinan mi poslal novy (stary nechcel nazad), ale iny, lebo tento uz
nemali v ponuke. Ale ten mi tak nevyhovuje, tento bol naozaj podareny
kusok, vratane displaya a zvuku... No nic, aspon budem mat nejake diely
na hranie :)

Dakujem, Jaro