DC/DC menic DPA-42x?

Středa Únor 12 13:21:09 CET 2014

Záporné napětí uděláte jakýmkoliv step down měničem. Výstup uzemníte,
"společný" (původně měl být uzeměný) konec zablokujete kapacitou proti
zemi a tam máte výstup. http://vaelektronik.cz/bastl/files1/stab.pdf
U některých stabilizátorů by mohl být vlivem odlišné topologie problém
se stabilitou, mě to zatím fungovalo vždycky.
Anděl