Co je to za kondenzátor?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Únor 12 11:12:37 CET 2014

Dobrý den,

V kopírkách v podsvícení displeje (CCF) odchází kondenzátor. Je na něm
napsáno 8D 6kV~ (viz obrázek). Je to 8pF / 6kV? Co znamená to D? Původně
jsem to přečetl jako 80pF, a divil jsem se, že mi to svítí na 15pF/3kV,
který jsem tam osadil. Je to udělané tak, že tento kondenzátor je na
výstupu z trafa, a přes něj to jde přímo na trubici dlouhou asi 15cm.
Druhý konec trubice jde na zem. V ostatních typech kopírek je to udělané
jinak, a zrovna v tomto novějším typu to podsvícení dost často odchází,
a jak jsem dnes zjistil na 3 vadných, tak všude odešel tento
kondenzátor. Budu je muset někde objednat.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora