Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Únor 11 21:16:05 CET 2014

> verejne vam tleskam za zorganizovani takove skvele souteze. Uplne je mi
> jedno, jaka platforma byla pouzita. Chapu, ze takove zorganizovani neni
> jenom tak. Stoji to spoustu casu a energie. Napsat testy neni jednoduche,
> zorganizovat prostory a vsechno to ukaucovat a jeste aby soutezici byli
> spokojeni. vsechna cest!

Na poslednim robotickem dni uz to vypadalo ze i v Praze uz je "poradcu" a
"manageru" prilis protoze se me nejaka mamina ptala kam poslat decko na
stredni skolu aby se naucilo delat elektroniku.

I presto mam otazku - ZENIT to byla za bolsevika federalni zalezitost -
existuje jeste CESKA  vetev, nebo uz se Cesi definitivne specializovali jen
na obchod s teplou vodou a jinymi "perspektivnimi" komoditami ?

Zdravi Petr Kubac