[OT] Asus EEE 901 a konektor sluchatek

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 11 00:19:06 CET 2014

Originalni drivery jsem zkousel ve vsech verzich, co jich Asus k EEE ma.
Nakonec jsem to psychicky nevydrzel, EEE rozebral a prohlidnul (bez
vysledku). Ale napadlo me odpojit CMOS baterku na par minut, pojistil jsem
to jeste resetem (dodnes jsem netusil, ze tam HW reset je - je, ale schovany
pod samolepkou Microsoftu a se zcela zakrytou dirkou...) a ejhle, masina
nastartovala, nechala si vnutit nejake z aktualnejsich ovladacu, no a po
restartu uz chapala, ze mam pripojeny sluchatka a bez problemu detekuje
jejich odpojeni i znovupripojeni...

Sice to tak uplne nechapu (stejne drivery a stejny postup - s vyimkou toho
smazani CMOS - jsem aplikoval nekolikrat, takze za to mohlo to smazani
CMOS), ale pomerne dulezite pro mne je, ze to chodi...

Kazdopadne diky vsem za ochotu a snahu pomoci.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 10, 2014 10:42 PM
Subject: Re: [OT] Asus EEE 901 a konektor sluchatek

Předpokládám, že jste oficiální ovladače zkoušel:
http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=Eee+PC+901%2fXP&p=30&s=21
Tady jsem něco četl, že musí být nastavený default audio device a musí
tam běžet nějaké utilita od Realteku, co to detekuje:
http://forums.techarena.in/portable-devices/1420201.htm

Martin Hanek