Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Únor 10 23:06:52 CET 2014

Chlapci,
verejne vam tleskam za zorganizovani takove skvele souteze. Uplne je mi
jedno, jaka platforma byla pouzita. Chapu, ze takove zorganizovani neni
jenom tak. Stoji to spoustu casu a energie. Napsat testy neni jednoduche,
zorganizovat prostory a vsechno to ukaucovat a jeste aby soutezici byli
spokojeni. vsechna cest!

.d.

(pozn. tohle opravdu neni sarkasmus, me proste mrzi, ze se vzdy
najdou nejaci akademicti polemici, kteri remcaji - at to
tedy priste udelaji sami a lepe. tak jsem
vas chtel proste pochvalit)