Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 10 22:27:50 CET 2014

Ahoj Peter,

ja rozumiem tomu, ze si si vybral PIC, pretoze ma vsetky periferie a
analogovy frontend, ktory si potreboval. Dano mi napisal, ze to bol v
podstate zamer kvoli cene. Bol som vsak prekvapeny, ze to bolo lacnejsie
ako modny STM32, ktory tu tlacia uplne vsade bez ohladu na ine poziadavky a
parametre alebo shield na Arduino. Tot vsetko. Ze sme to rozobrali trochu
viac, to je uz dosledok dalsej diskusie medzi mnou a Danom. Takze ja nemam
co viac k tomu povedat. Akurat vyzdvihnut fakt, ze si si dal namahu a
vykalkuloval najlepsi variant.

A.

Dňa 10. februára 2014 21:52, Ing. Peter Adamec <mcu na mcu.sk> napísal(-a):