Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Pondělí Únor 10 21:52:53 CET 2014

Pozri Andy
postavil som to preto na Microchipe lebo sa mi chcelo
pouzivam to na co mam zrovna naladu a to co mi prave vyhovuje
Ten chrobak stal nejakych 70 centov ma 10bit AD a za par dni mi dosiel z
Mouseru na 5 klikov.
  Microchip aspon z mojich predoslych skusenosti ma ten AD celkom dobre
vychytany netreba ho nejak
  extra inicializovat a program je na to zbuchnuty rychlo.
Mohol som pouzit x51, AVR, Cortex M3, ARM7TDMI, PIC16, DSPIC, dokonca aj
nejake tie
TMSxxx. Ja som si vybral Microchip lebo som proste chcel a bol lacny,
nic ine za tym nie je :-).
Vacsinou by som pouzil nejaku tu STM32 ale povedz mi naco by som to robil.
Arduino som pouzit nechcel na zobrazovanie je drahe.... resp je lacne na
jeden kus. Ale na 50x
som si uz urobil trosku roboty a spravil to na inom MCU. Evidentne na
trhu miesto maju
tak nevidim dovod preco nie prave tu.

Peter