Gamma zaric

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 10 21:35:02 CET 2014

Na take "domace zuvanie" (neberte to doslova ;-) ) by som odporucil
nieco taketo http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xthorium+lantern&_nkw=thorium+lantern&_sacat=0&_from=R40
Je to velmi neprofesionalne, ale lacne. Je tam pomerne dost toria,
celkom pekne to "svieti" a da sa to (zatial) lahko zohnat. Ked mam
doma dlhu chvilu, trochu s tym poprskam na svojom GM detektore. Ma to
pomerne dlhy polcas rozpradu, tak to bude aj pomerne stabilne, ak by
sa Vam to podarilo niekde nakalibrovat. Mozete si ich kupit viac a
prevadzkovat "paralelne".