Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 10 21:17:06 CET 2014

Vies neviem preco mam pocit, ze si moju poznamku zobral ako vyryvanie...
Mne bolo len hned nejasne preco si polovicu zadani postavil na arduine a
druhu polovicu druhej polovice na mikrocipe. Vies ked si uz druhu polovicu
druhej polovice musel vyrobit tak ci tak, tak si to mohol urobit na to
arduino tiez. Ale mas pravdu, neviem ci by to bolo tiez zadarmo a aj so
zdrojakom... :) No nic nechajme to uz tak.

A.

Dňa 10. februára 2014 19:19, balu na home <balu na k-net.fr> napísal(-a):