VYŘEŠENO Re: Win 7 a pomalé SATA

Kosta info na mcu.cz
Pondělí Únor 10 17:46:51 CET 2014

Zdravím a varuji!!!!!

Jak jsem psal, vyzkoušel jsem kdejakou vopičárnu a důvod problému jsem
víc jak týden opatrně obcházel.
Předevčírem mi dokonce dva disky začaly hlásit chyby. Tal jsem vše
vytahal a začal vše opatrně skládat zpět
Prvním nakopnutím bylo zjištění, že chyby nezáleží na disku, ale na tom,
kam je disk zasunut
(mám skříň osazenou klecemi Chieftec SNT-2113 SATA
(http://www.alza.cz/pevne-disky/ramecky-a-supliky/18843029.htm#f&pg=1&prod=1448&po=1)
Tak jsem inkriminované disky vytáhl a připojil na stole jen kabely k
řadiči a napájení, světe div se, chyby zmizely, rychlost vzrostla na
očekávanou a zůstala stabilní

Takže viník se našel - jsou ji kontakty mezi klecí a vlastním diskem v
šuplíku
Žádné čištění se nekonalo, brutálně jsem odoperoval zadní čela s DPS,
napřímo natahal  datové a napájecí kabely
a vše zas frčí na 100MB

S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský