Finale sutaze mladych elektronikov ZENIT

balu@home balu na k-net.fr
Pondělí Únor 10 14:43:55 CET 2014

Ahoj,

ten PIC bol darcek od Petra Adamca. Chcel som nejaky indikator napatia
a prudu a paradoxne najlacnejsie vysiel LCD s procesorom. Nakreslil
schemu, napisal program, osadil 50 kusov. Dostali sme to ako hotovu
suciastku :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/Zenit2014/meracipanel.jpg

Banner s reklamou bol prvy krat. Zaplatil som vsetky styri z vlastnych
penazi, aby sme podakovali sponzorom.

Na statne institucie sa spoliehat nemozes. Na otvoreni bol pan z
ministerstva, ktory asi 30 minut kvetnato rozpraval o podpore
vzdelavania a konkurencieschopnosti bielej rasy voci cinanom a indom
(naozaj to takto povedal). Myslim ze som nebol jediny komu v ten moment
skoro zabehlo.

Pred sutazou som sa pokusil oslovit sponzorov. Kontaktoval som niekolko
firiem. Trochu ma sklamal pristup velkych distributorov suciastok. Okrem
jedneho nikto neodpovedal. Jeden prejavil ochotu ale bohuzial nakoniec
sme sa nedohodli. Ale aspon prejavili ochotu.

Paradoxne u mensich a zahranicnych firiem nebol problem. Urcitu ulohu
samozrejme hraju aj osobne kontakty. Na buduci rok budem mudrejsi,
naucil som sa vela veci :-) Rozpocet sutaze nie je nejaky extremne
vysoky, ked sa posklada par firiem po par stovkach vsetci su spokojni.
Nic ine ako dobry pocit z toho nebudes mat. Mozno ze si tam niekto najde
potencialneho buduceho zamestnanca. Boli tam naozaj nadpriemerne sikovni
chalani.

Ohlasim sa ku koncu leta, budeme otvarat kasicku na buduci rocnik :-)

b.