STM32L162 reset time

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Únor 10 11:57:33 CET 2014

Dne 10.2.2014 9:15, hutta.j na seznam.cz napsal(a):
> S STM32 standard peipheral library to mnoho spolecneho nema, ale to je
> celkem vedlejsi.
> Pravdepodobne se i ve vasem prekladaci nejdrive provadi nejaky startup
> init a pak system init , ktery nastavuje hodiny a souvisi s CMSIS.
> Hledejte neco jako soubory viz.
> http://uloz.to/xdtU62t7/stm-zip
diky
zatim sem nic podobnyho nenasel ,vse si inicializuju sam a zda se ze to
chodi spravne.
ale nekde na zacatku to zrejmne jeste nekam skoci.Budu hledat a kdyz tak
zkusim nejaky
debuger.Nebo aspon disasembler.Mate nejake doporuceni? Naposled jsem
neco takovyho pouzil pred 25lety.
    Fanda