[OT] Asus EEE 901 a konektor sluchatek

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Únor 9 23:29:55 CET 2014

Opravdu to je SW detekce? On na to existuje i integrac, ktery detekuje
kolikapolovy je konektor a co je na nem a to reportuje dal (byva v
mobilech), takze pocitam, ze zvukovka to bude mit taky HW. Dobre je to k
tomu, ze je pak jedno do ktereho konektoru strcite sluchatka a do ktereho
mikrofon (kdyz jsou dva), nebo jestli je do jedineho strceny mikrofon,
sluchatka, nebo headset. Ona podle toho pak odnapaji ten mikrofon. Nemuze
byt ten resuscitovany, letity tak trosku zoxidovany? (ale to si myslim, ze
asi napadlo taky). Pripadne pokud tam je (s/pre)pinaci kontakt na
konektoru, neni nejaky unaveny? Da se bootnout z USB nejaky live Linux?
Taky ma stejny problem?

PK