RE: Win 7 a pomalé SATA

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Neděle Únor 9 14:09:22 CET 2014

Virus, pripadne antivirus?

Co rika smart o discich? Kolik je na nich misto?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: 9. února 2014 13:57
To: HW-news
Subject: Win 7 a pomalé SATA

Zdravím,
poslední dobou se mi strašně snížila rychlost přenosu u všech SATA disků na
MB mám 4 porty + na dvou řadičích PCI/PCI-E dalších 6
- ASUS M4N6BT
- čtyř jádrový Athlon
- 16GB RAM
- Win7/64b
- disky 4x SATA2 1.5TB a 6x SATA2 2TB (vše WD) při kopírování velkých
souborů (1GB) přenos začne tak s 80MB/s a postupně klesá až pod 1MB/s

to samé se děje i na fungl nové instalaci OS, nainstalován pouze firefox,
thunderbird, salamandr,  totalcmd zkoušel jsem i desku MSI MS-7699 (6x SATA2
+ 2xSATA3)

Nějaký nápad čím to může být, nebo co s tím?

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský