Re: OT - Google a Streetview v Německu a Rakousku

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 8 20:24:34 CET 2014

Dobry vecer,

> Jsem na tom stejne, jen s tim rozdilem, ze na SV by si mne radi rozmazali
> sami i kdyby nemuseli,  hlavne proto, abych jim nedesil navstevniky :)

Podla mna ste na tom preto tak isto, lebo nemate moznost byt cimsi inym ako
tou bekajucou oveckou...  Ale to prakticky nema moznost byt 99% populacie.

> Moje soukromi je v mem dome a v me hlave.

Vy tomu verite a ste o tom aj presvedceny?!

> Uznavam, ze ten dum lze narusit pomerne snadno (coz se ale Googlu netyka),

Ja nechcem ani tusit ako lahke to je, pretoze za tie roky uz viem, ze mat
sukromie v panelaku je cista naivita. Obzvlast ak Vas niekolkokrat
"vybielia..."

> no a obsah te hlavy ukazuju ledaskde,

Tak ja si osobne myslim, ze obsah mojej hlavy vedia hlavne o poschodie
nizsie a vyssie a viem aj to, ze sa na nom dobre zabavaju... Ja som totiz v
zivote nebol nikdy nic ine, len jeden pokusny potkan... Teda pokusna ovecka.

> mj. i tady - zajimave je, ze nikomu nevadi, kolik se zde verejne a na webu
> snadno dohledatelne prezentuje i pomerne soukromych myslenek.

Pokial mate na mysli mna, ze tu obcas napisem to co si naozaj myslim, tak
je to z jednej casti podmienene tym, ze to je psychika, ktoru treba obcas
vyventilovat obzvlast ak sa najdu jedinci, ktori Vas patricne vystengruju a
dalsich desat, ktori sa k nemu pridaju...

A po druhe, viem ze "systemova masineria" neprestane dovtedy, kym z Vas
nevytiahnu uplne vsetko co viete... Tato masineria ma cas, prostriedky a aj
ludi na to, aby dosiahla to co si zaumieni. A ked to nebudu robit jedni,
budu to robit ini. Poznat tie najtajnejsie zakutia ludskych srdc a osudov,
to zaujima kde koho. No a potom hlavne neverim, ze by s tym niekedy
prestali a dali mi uplny pokoj. Takze mi neostava nic ine len sa nechat
ostrihat, podojit a skoncit na tanieri ako vsetky ovecky, ktore to vydrzia
a medzicasom nezdochnu. No a zmiereny so svojim osudom uz mozem zase
pokojne beeekat a bliakat ako kazda ina ovecka... Ci biela alebo cierna, to
je uplne jedno. Hlas dobreho pastierika poznaju biele aj cierne rovnako.

A.