OT - Google a Streetview v Německu a Rakousku

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Únor 7 22:31:12 CET 2014

On Fri, Feb 07, 2014 at 08:34:19PM +0100, Pavel Kutina wrote:
> Neco mi uniklo? Jsem si zobrazil Evropu, nekam do Nemec posadil panacka a
> koukal na ulice. Co tam melo byt?
>
> Pavel Kutina

Do Nemecka se Google odvážil jako do jednoho z posledních států
v Evropě, anžto Němci prudili. Např. ČR je daleko lépe pokrytá
než DE a byly doby, kdy v Německu téměř StreetView nebylo, zatímco
v ČR byly pokryty větší města...

P.T.