Re: Pájený spoj v silikonu.

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 7 14:50:26 CET 2014

 7.2.2014, 14:46:07

Da se tavit treba i v plechovce od rajcat na varici.
S tim vzlinanim nevim, ale pouziva se i na vnitrni strane smrstovacich
buzirek, takze v principu by nemuselo.
Ale asi bude zalezet na konkretnim typu lepidla a celkovem
technologickem postupu, napr ocisteni pred lepenim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz