oprava tiskarny HP4680

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 6 21:55:31 CET 2014

Ja bych ten pasek otocil, tim overite, ze to zrovna timhle je/neni.
Mel jsem rozdelanych spoustu ruznych inkoustovek, ten pasek byl vzdy symetricky.
Drzi jen na napruzenych pliscich.
Jinak tohle prime odmerovani z inkoustovek je docela sikovna vec na spoustu
aplikaci. Rozlisovacka byva 600 poloh/inch, tedy cca 0.0423mm.
Home pozice ale byva resena optickou zavorou. To odmerovani je jen klasicke
inkrementalni, neumi absolutni pozici.

PL

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Thursday, February 06, 2014 7:17 PM
  Subject: oprava tiskarny HP4680

  Dobrý den,
  u tiskárny HP4680 se mi projevuje tato závada. Po zapnutí, když hlavy najíždění na počáteční polohu, chtoustá jako že jde něco přes doraz. Pak už normálně tiskne. Za hlavama je napnutý nějaký odměřovací proužek, předpokládám že může být špinavý od inkoustu, na začátku vypadá jako kousek vydřený. Nevím jestli to vydřené místo na začátku (kde parkují hlavy) vadí, případně čím to vyčistit a už vůbec netuším jak tiskárnu rozdělat. Ze spodu není ani jeden šroubek, který by to držel pohromadě. Poradí někdo?
  Anděl