Re: OT: nadmořská výška

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Čtvrtek Únor 6 18:24:17 CET 2014

Zmena tlaku o 1hPa odpovida zmene vysky asi o 8m.

Aktualni tlak prepocteny na hladinu more lze zjistit taky tady:

http://www.flightradar24.com

Kdyz kliknete na kterekoliv letiste, uvidite nahore udaj QNH, coz je
prave tlak vzduchu prepocteny na hladinu more.

(btw: online komunikace dispeceru s piloty: http://www.liveatc.net )

Ales

Dobrý den,