OT: Oddelovac desetinych cisel .NET 4

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Únor 6 17:10:22 CET 2014

Zdravím,

zprovozňuji zařízení, které má posílat data do PC. V něj běží jakýsi programek
vyžadující .NET 4 (proto jsem to zkoušel na PC s win8, na svém mám jen XP a .NET 3.5).
Dle specifikace se data mají posílat v blocích uvozených $, ukončených ! a jednotlivá čísla
oddělená čárkou (jako oddělovač desetinných míst - tečka).

Když jsem poslal po seriové lince takto definovaná data, tak bylo ohlášeno úspěšné
přijetí dat, ale vizuální prvky, které mají data zobrazovat nereagovaly.
Tak jsem zkusil poslat jen celá čísla oddělená čárkami a ejhle ono to funguje.
Předpokládám tedy, že problém bude v oddělovači desetinných míst.

Tak mě napadlo nesouvisí to nějak s českým prostředím?
Nelze v .NET nastavit oddělovač, nebo nepřebírá to z nastavení celého systému?

Díky za tipy

Martin Locker