Re: Trochu OT: Nářadí Lux Tool

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Únor 6 12:37:47 CET 2014

Mám od těch luxů z obi elektrikářské šroubováky, dle mě skoro identické s
narex (krom potisku a pár detailů), by mě zajímalo zda i ty narexové jsou
taky z číny. Kvalita rovnez uchazejici, ale elektro bych od nich nebral,
staci si to prohlidnout na prodejne.
Konkretne mafl mám od narexu, ale kotouč bosch, narexovemu vypadaly zuby na
sukach, jinak spokojenost az na kratkou privodni snuru, ktera bude brzy
vymenena.
Karel