identifikace obvodu ve schematu

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Únor 6 11:35:59 CET 2014

Ahoj,

V te dobe se se bezne routovalo od ruky, nakreslilo se to, prefotilo.... Tuz
v te dobe byla kralem. Foto plotter nebyl zdaleka dostupny a technologie
tomu odpovidala. Kdyz to bylo hotove tak se cely navrh maximalne
"zdigitalizoval" za ucelem ziskani ridiciho kodu pro vrtacku. Navrhove
systemy byly v plenkach, napr. EAGLE zacatky IMHO 1988. Rozvoj techle veci
je ve vetsim az s rozvojem PC. A ta deska je z pred PC ery.

Radek

> Jak je to naroutované? Asi od ruky ;) Autor se možná živil i jako grafik,
třeba návrhem poštovních známek ;)
> myslim si, ze je to zabava a potesenie. Mne sa napriklad pacila ta fotka s
tym pcb. Bol som uchvateny tym, ako to je naroutovane, zvlast ta GND ma
fascinovala.