identifikace obvodu ve schematu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Únor 6 11:16:00 CET 2014

Pre kazdeho je zabava nieco ine.
To ako keby si sa divil nad tym, ze niekto zbiera plechovky od piva -
ved je to blbost, nie je tam co pit a prazdne plechovky sa hazdu do
odpadu.
Myslim, ze jeden z hlavnych poznavacich znakov hobby je to, ze to ma
male prakticke uplatnenie. V dnesnej dobe, kedy sa od cinana da kupit
cokolvek za cenu suciastok, by nemalo zmysel robit nic od elektroniky
- ale zmysel to samozrejme ma, pre dobrodruzstvo z poznania a
odhalovania principov, aj keby ta cesticka bola stokrat vysliapana.

Zmysluplnych, opodstatnenych a logickych veci mam dost v praci - doma
chcem bastlit nejaku uplnu kravinu. Trebars vlastne GPS, mobil,
programator nejakeho bezneho MCU alebo repliku stareho pocitaca.

Dňa 6. februára 2014 11:08, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: