Re: Trochu OT: Nářadí Lux Tool

Čtvrtek Únor 6 11:04:20 CET 2014

Roku 1918 v Wermelskirchen zalozil jity Emil Lux strojirenskou firmu, ta
pak dodavala pro Wermacht a stala se z ni velka frima, vyrabejici velmi
kvaslitni naradi. Pak zacala upadat, byla draha a tak ji koupila jiz spise
jako znacku firma OBI. Dnes je to v podstate jen znacka a zvlaste eletricke
naradi nevyrabi, je to kasicka cina jen prislusne predrazena.
Pokud vam nevadi vyssi cena tak Lux sam se snazi kvlaitu odstupnovat ***
basic je nejvetsi sunt rika se tomu hoby **** je pry profi ja bych rekl
lepsi hoby sunt az ***** podle nich profi plus a celkem solidni naradi.