LpcExpresso + LpcOpen

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Únor 6 09:33:52 CET 2014

Ale jo, priklady jsou komentovany pomerne podrobne, co mi u nich chybi je,
ze v hlavicce je (staci 1-2 vety) co to ma delat.
Je tam napsano treba "PWM example", uvital bych neco jako "pomoci PWM
cyklicky zvysuje/snizuje jas LED"...
A v dokumentaci jsem to prave taky nenasel - asi spatne hledam:(
Marek