identifikace obvodu ve schematu

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Únor 5 23:55:14 CET 2014

Draček Fráček píše v St 05. 02. 2014 v 22:29 +0000:
> Aha, to jste taky mohl rici rovnou, pak je to
> http://hep.physics.lsa.umich.edu/dcas/images/82s123.pdf
>
> ale tak jako tak maji vyvody blbe ocislovane

Ten select povoleny jen pri load je trosku atypicky, ale asi to
casovanim vyjde, detailne jsem to neprolezal.
Sahl jsem do knihovny a vyndal tu diplomku, tuzi kreslena schemata,...
Za dva roky ji bude 30let. On i ten citac LS161 je na to moc nobl, tyhle
reseni mely casteji ctverici D-klopnych obvodu jako pamet predchoziho
stavu a ta (P)ROM byla aktivni porad. Tyhle citace se ale pouzivaly v
reseni s loadem fixni hodnoty. Takze bych to videl na evoluci nejakeho
predchoziho reseni, nebo unifikaci soucastkove zakladny.

Radek (benedikt2hw.cz)