LPC State Configurable Timer (SCT) - priklady?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 5 23:30:57 CET 2014

>Ale mne osobne se zcela neznamou vec
>studuje obtizne na zaklade popisu registru...

To kazdemu. Naviac tie Philipsovske datasheety k ich ARMoidom maju take pre
mna divne poradie v ramci kapitol, ze najprv su registre a az potom popis.

>Proste
>jsem si tim "predzutym" chtel ulehcit prvni cteni:)

Ja to chapem. Podobnym som si presiel u casovacov STM32, tiez nie su
trivialne, a tiez je ten datasheet hrozny (nehovoriac takom mnozstve
copy/paste chyb, ze je to hanba).

Ale aby som Vas upokojil, ja tie SCT nepoznam, a venoval som presne 10
minut na pochopenie, ze to za 10 minut do hlbky pochopit nejde... ;-)

wek