LPC State Configurable Timer (SCT) - priklady?

Středa Únor 5 18:08:31 CET 2014

Je to prave trosku moloch a me prave vazla aktivace po vymene pocitace,
samozrejme zrovna, kdyz jsem to potreboval rychle. Jinak to asi funguje
a knihovny + priklady maji slusne. Na jinem prostredi by se to asi taky
dalo zprovoznit, eclipse  zrovna nemusim...
K tomu SCT jsem nasel hned toto
http://www.lpcware.com/content/project/state-configurable-timer-sct a
dost to myslim vysvetluje.