LPC State Configurable Timer (SCT) - priklady?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Únor 5 17:57:54 CET 2014

Programuju to prave v LpcXpresso (free verze). Aktivace byla v mem pripade
okamzita, opakovani zatim nechtel (ale je to par tydnu)
V podstate jsem k tomu prisel jak slepy k houslim a navic shodou nahod..
Nekde (snad v ramci Elektoru) jsem vyplnil nejakou anketu a on mi prisel
ten jejich kit s LPC1114. Pres svatky jsem si s tim zacal konecne hrat (ani
nevim jak dlouho to lezelo) a par dnu na to se v praci vyskytla potreba
neco malickeho s USB slepit, tak jsem sahnul po LPC11U14. SW je "hotovy",
pristi tyden by mely prijit desky.
No a kdyz uz jsem se do toho LpcXpressa ponoril (hromada novych veci -
pocinaje prostredim (neznal jsem ani Eclipse) pres toolchain (GNU) az po
knihovny a HW.... tak jsem se rozhodl naucit se neco vic a pouzit to i na
nejake svoje domaci hracky... Cena dobra, dostupnost taktez, rodina
pocetna, vyvojove prostredi uz mam...

Marek