LPC State Configurable Timer (SCT) - priklady?

Středa Únor 5 17:42:34 CET 2014

V cem to programujete? Ten jejich produkt LPCXPresso me dost nastval,
chce to aktivaci ktera dost dlouho trva a account se musi nekolikrat
rocne potvrzovat, rad jsem to predal kolegovi a zameril se na STM...
Celkem nic me na tech procesorech nezaujalo, i kdyz par aplikaci jsem
udelal.